jom tension



Arini aku dpt rest sikit, sblm ni serius aku tired gile ngan suma keja2 yg blambak2...tuu la skali btangguh2 kerja, bwt last minute, cmni la jdny.. kerja xbkualiti, harap org lain.. tp cmtu la kdg2 tuk survive kt U ni.. bkn nk ckp suma bdk U cm aku tp kbanyakan.. suma ni sbb dri sndri la, klao ad tekad nk berjaya ptut ad inisiatif tuk selesaikn suma kerja tu on time, tp aku? hampeh!! hehe
pastu smlm aku ad test kul 6-8, aku xsempat nk stady sgt sbb nk focus presentation Process. teruk gk la aku rasa test aku smlm, mcm nk kuar awal je.. tp aku bantai je la...
hahaha bak kata Prof. Noh Nyata, Gorengnology..
huhuhu
pasal presentation aku, aku mmg xpuas ati sbb psediaan xcukup sgt, dh la aku gi UIAM so masa tok aku bwt presentation tu just 1 2 hari je... pastu tajuk pon leyh tahan la jugak. pas kami present tu, lecturer jd hangin sbb dia tau kualiti kerja tu mmg xbsedia sgt. so dia tny mcm2 smpai xterjawab.. padan muka kami sbb bwt kerja last minit.. aku igt time kt UIAM tu aku bole la bwt kerja sikit, last2 padat la plak diorg punya tentative.. 
lab report pon aku anta smlm. huhu  
slmt la isnin ni cuti, so ad la sikit masa tuk aku rest sikit..
ha!! ad lg mlm td aku gi main badminton, penat seyh...
aku main double ngan housemate aku. mula2 aku tgk court suma full pastu aku ngan mmbe aku, AJ, tgu la jap pastu ad court kosong tp xda net.. so kitorg pon main la pukul2..
tgu punya tgu ad la satu court kosong sbb ad mamat ngan dia tu dh xlarat kot. so aku msk la ngan AJ, tah mcm mna ad minah n  mamat ni dtg msk skali.. aku igt nk kuar tp diorg ajk main skali, so aku join la..
first tu aku team ngan minah ni, dua set kitorg main, kalah lwn aku kwn aku tu n mamat tu. pastu aku genk ngan AJ, kitorang kalah gk.. ahahaha aku ni kuat bpeluh la, smpai msk dlm mata peluh. pedih gila !! sbb tu kdg2 aku xnmpk bola. hahahaha

ap2 pon bg aku minah tu power gk la, aku ngan AJ sbenanya dh penat sbb main kt court lain sblm tu. walaupon kalah tp kitorg enjoy la main. huhu
skng ni aku dh sakit blkg la plak.hahhaha

No comments: