.........maafkan lah.......



Terlebih dahulu aku nk mintak maaf kepada semua pembaca blog ni & siapa2 yang mengenali diri ini andai sepanjang perkenalan aku ada terbuat salah, kilaf, terluka dengan ayat2 & sindiran aku ... harap MAAFKANLAH... pastu aku jugak nak mintak maaf klao aku melukai hati sesiapa, aku sangat2 mintak maaf... 

kawan-kawanku
ku halalkan segala makan minummu, aku redha dengan tutur katamu....

kawan-kawanku, 
andai masa bisa ku ganti dengan emas permata, akan ku cari segunung banyaknya... 
akan ku beli masa untuk kita semua...

tapi masa hanya milik mutlak Yang Maha Esa, syukurlah... 
andai masa ini milikku, pasti hancur musnah dunia...


maafkan aku kerana selepas ini, blog ini akan kurang aktif kerana peperiksaan sudah semakin menjelang.. terima kasih kepada semua yang melawati blog yang xseberapa ini...


ALLAH Maha Pengasih lagi Maha Penyayang....

No comments: