All about white...

Apa la colour kegemaran si dia...? mepek En. N .. U have no one special except your family n ur DP k...adehh...
ha? siesly apa eh warna kegemaran anda...? ha !! aku tau.. biru laut?  bukan...? emmm.. hijau? bukan...? purple ? bukan jgk....? ala pink la tu... tau dah....
aku suka wana putih, siesly sejuk mata memandang... huhu  kalau tanya membe2 lelaki aku pon diorang nk gf n wife yg putih2 gak... aku? ceh !! kalau bab orang aku xda la memilih wana kulit.., tp pilih wana hati, biar la putih gebu hatinya... perlu ke gebu? no komen....

minat n cintanya aku pd wana putih ni agak tahap gaban gk la, sbb tu aku conteng moto aku wana putih... hehe hpon puteh, jam putih... ada lagi yg putih2... !! huhu
 dah dah... stop mepek..!! 
sbenanya nk cita sikit pasal white tiger n lion... i do love tiger n lion especially when they are in white.... tapi betul ke ada white tiger n lion ni...? so aku tanya la En. Google, En. Bing n Miss. Y Tube, diorg bg results yg terbaek.. hahaha
so inilah white tiger n white lion... grrrrrrrrrrr... 


waaa... tgk bulu dia, rasa cam sedap je buat jaket.....
sejuk kot skang ni, maklum la hujan....








yang paling cute, ni ha budak kecik 2 ekor ni... hahaha



amacam comeyl dak...? meoww.....

ni plak video diorg... meowwww..

No comments: