Yeah!! Nice to Be Online Again

Yeahh... Alhamdulillah setelah mencari sekian lama akhirnya ketemu jua.... sebenanya da lama pikir nak pakai streamix ke broadband.... 

StreAmixxxx..???? Streamyxx ?? 



sure laju.... duit pon sure laju bulan-bulan, lagipun aku sorang je nak pakai.... hold dulu la laptop pun x ok lagi !!! lagipon dek sebab ad makhluk-makhuk yang mengganas gi cantas kabel-kabel telekom kt area umah aku ni, so rasanya nk pakai streamyx pon xguna.. so aku cari alternative lain, broadband la plak... CELCOM ada, MAXIS ada, DIGI pon ada.... 


CELCOM????

MAXIS????

DIGI??


Digi ni macam best offer la aku try search.... term & conditions tu yg lemah sikit....
so aku pinjam broadband abang ipar aku, on fb membe aku offer SKMM !! bukan Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia, tp tah ap tah.... Pek Projek Komputer 1 Malaysia.... 


murah pun murah !! RM25 sebulan... no term & condition !! so skang ngah pakai, speed pon bole tahan la kalau compare latitude aku yg kampung sikit ni.... jadi cari la kat kedai-kedai celcom berhampiran... 
Thanks CELCOM, It's really in my hands.... :)

No comments: