WORK HARD YOUNG ENGINEER...

Time ni bnyk plak assignment nk kena buat, Isnin nk kena submit reports & ada presentations. Hati ni ALLAH je tau mcm mna nk hadapi, so aku kena sedia...

report on Process Safety (CPE 615) & Leadership and Professional Ethics for Engineers (CHE 680)

tp sempat lagi merapik dlm ni... hahaha tension beb
Alhamdulillah hampir settle on reports and have to work hard on presentation. Presentation pon ad dua pg and mlm Isnin tu on both subject gk....
kira last minute work la ni, rmai gk mmbe aku join club ni... hahaha kira aku la paling teruk!!! mybe quality xda tp aku suka the prezza !! hanya yg layak akan terpilih and berjaya, Insha ALLAH aku salah seorangnya... 

debaran menunggu hari pengadilan akan tiba, ayuh Young Engineer, you can do it... sambil 'Insha ALLAH' hadiah teman mengiringi, trima Kasih ALLAH, kata2nya menjadi sumber semangatku.... dan ALLAH menjadi punca ilhamku
kerja yg dlakukan dgn tekun akan mendapat balasan setimpalnya, itu yg aku cuba kejar ... 
xmintak bnyk, asal hati ni pulih dr cedera n otak mampu fikir rasional sudah, kerana test pula menyusul tiba.. (hahaha bunga la plak).... 
kpd kwn2, ayuh kita sama2 bersiap sedia dgn do'a & tugasan... 
kpd mak, tima kasih ats segala....
tu all, thanks support me, do'aku mengiring kalian... aminnn


No comments: