ABC DEFG... sdp mkn, senang hati :)

Hari ni kelam kabut sikit perjalanan hari ku, kul 830 kls Dr. Murthy smpai kul 1030 am. pastu stady smpai kul 12 pm, then aku terus gi dewan exam... penat seyh mlm td x abis lg.... tp aku kuatkn jgk kaki ni.... 

Test CHE 624 (Advance Chemical Reaction)

paper start kul 1230 pm, so dgn bangganya aku masuk dlm dewan.. huhu
time jawab paper aku tgk kiri kanan suma srabut cam aku gk, masing2 dgn cara sendiri, ad bgitu2, ad bgini2, last2 terkluar ilham sendiri...hahaha


lepas abis test aku sambung lak dgn lab Process Control smpai kul 4, solat pun lepas abis buat lab... teruk ar diri ni aku rasa.... lapar, dahaga, dugaan ALLAH melanda....

abis solat aku teringat ABC, dh lama aku mengidam ... over plak !! pastu aku dgn segala hormatnya mempersilakan diri sendiri ke ABC special... 

venue: ABC Special Seksyen 2 Shah Alam, hadapan kolej Jati UiTM Shah Alam...
Time : 1628 p.m









buat siapa2 yg ska manis2 n nk rosakkan gigi, jom la join mkn ABC...
rasa dia pon ble tahan, cuma tema hari ni hijau... agk kurang selera sikit....
klao merah td , pehhhhhhhhhh!! melekat di hati...


No comments: