Saya budak Baru belajar 2....

Assalamualaikum... maaf kpd kwn2 yang lain ye...
entry ni just utk blog-blog yang sangat baru dipasaran... x hangit lagi !! haha

ok blog ni klao bukak2 je kuar lagu "perfect two"
sweet la lagu ni.... utk orang becinta-cintun sgt seswai ...
blog ni di terbitkan early January 2011, blog yg warna- warni mcm orangnya kot... haha 


ok ni bisness blog lg... dia ada jual, foot patchapple lamp....
lampu dia bercahaya dalam gelap n terang... huhu
aku dh try beli foot patch dia, mmg berkesan, bgn pagi tu rasa ringan n sakit kepala pun ilang...


emm... blog ni baru start bulan Februari 2011, dah banyak entrynya...
sure dia rajin orangnya sbb mana2 blog aku gi mesti ada logo bunga dia... hehe
blog yg dimaksudkan adalah.....


Last blog utk kali ni adalah.... Forensikgurl, 

baru join on january 2011...

seriesly sgt forensick... tgk je gamba organ2 tu pon dh tau, haha
so siapa nak tau berkaitan organ2 dalaman manusia, katak, ular n apa2 aje, bole la rujuk kt blog ni ye...


Explore la ye blog diorg, mana tau ada info2 n barang2 yg ada pada diorg yg kita bleyh share n beli...

5 comments:

~nsar~ said...

salam futura engine.. tengkiu sangat ya promote blog saya.. jasamu dihargai...=)

LindaRahim said...

blog saya? dtg r...bru x bru, lama x lama...hihi...

Pak Ucop said...

Sama-sama Nsar....
Pn. Linda, InsyaALLAH akan dtg nnt... sy buat khas utk follower je...:)

LadyComot said...

hehehe singgahi sini berkenal kenalan..

Izyan Masri said...

SAYA PONGG BUDAK BARU BELAJAR ! :D