Saya Budak Baru Belajar... updated !!

.......Assalamualaikum.......
aku buat entry ni sebagai menghargai membe2 aku yg baru berjinak2 dalam blogging ... 


so aku search dalam follower aku yg hebat2 ni... ada la beberapa blogger2 baru....

so ni link diorg...

Cetusan Hati Aku



(seriusly baru, March 2011, follower dh 46....mostly tulisan beliau berunsur keagamaan n cinta pd Pencipta  n hamba)


Jersey Bisnes
(ni plak blog mmbe aku, baru jgk,... jual suma jenis jersey dgn harga berpatutan serta berkualiti, AAA rasanya) murah murah!!


Ique's Dreamland


(blog dia nice, lemah lembut orgnya... start blog on January 2011)


(tatau nk describe mcm mana, tp dia sangat shark..., jangan marah syakila...:P)


...pelawat-pelawat page aku gi la melwat page diorang...
...tak rugi...
...b,d...

2 comments:

Arina said...

wow!jersey bisnes..I LIKE!! go grab it fast!

imzan said...

erk... hehe !! I Like jugak... :P