Happy Unhappy day

Assalamualaikum....  OK ! aku gila dua minit.... siapa la yang happy time tak happy... tak tau nak feel macam mana.... unidentified feeling disorder.... yuppp... aku tau my degree will end soon, patutnya aku happy... pasni cari kerja, bela mak, adik and have a good life... yet !! I feels empty in this huge world... abaikan dulu perasaan aku, its not important thou.. what most  important here is today is my brothers birthday and plus teachers day... Selamat Hari Lahir to my lovely brother, semoga ALLAH sentiasa rahmati kamu dan makbulkan permintaanmu serta menempatkanmu di kalangan orang beriman brother.... kepada para guru, ustaz, ustazah, and lecturer skali aku ucapkan selamat hari guru... jasamu wahai pendidik takkan ku lupakan... biarpon kau guru tadika, jasamu hanya ALLAH mampu membalasnya...kepada 'guru pertamaku', aku amat sayang padamu....  ilmu yang kalian berikan, semangat dan keazaman yang kalian sertakan, dan keringat yang kalian curahkan menjadi obor semangat anak-anak didikmu menjadi insan lebih baik demi menempuh hari yang mendatang... Jutaan Terima kasih buat anda semua...harapanku agar anda, para guru bisa melahirkan lebih ramai para cendiakwan, para usahawan, bijak pandai, saintis, angkasawan agar dapat dihitung jutaan bintang yang berlegar memecah awan dikala sinar tenggelam... 


wassalam...

1 comment:

Lydia Miza said...

moga perjalanan hidup lancar.happy atau tidak itu adalah asam garam kehidupan.