Hidup Itu Indah x 2

Assalamualaikum....
Ha? esok ada last paper aku... sempat lagi aku nak post entry... hahaha perasaan ni membuak-buak tak tahan nak ngepost... biar la .. nak tau knp aku teruja sangat... sebab dua orang blogger ni la...



Blogger yang ni dah otai dah !! tahap makcik2 dah pon.... jangan marah ye cik Kak... dah ada suami yg loving and caring serta anak2 yg comey2.... 
blog ni slalu story family dia, isu semasa n kadang-kadang dia emo ngan ap yg terjadi ngan sekeliling... pastu ad tips memasak lagi... waaa teruja x? sapa2 ajar anak main masak2 sila la melawat ye sini....



blogger ni plak baru tahap baby lagi.. ala baru 2 bulan.... so aku pon follow !! aku mmg suka follow memollow blog baru2 ni... sebab aku pon penah baru... blog ni sedap mata memandang... ada unsur2 Islamik, bagus la kasi info kt aku yg tak brapa faham agama ni.. ikut-ikut je suma.... so membe2 aku or sape2 yang melawat sini, sila la bekunjung ke blog beliau ye...

kenapa aku tiba2 skip study nk post pasal dua orang ni? anda cari sendiri ye....




2 comments:

Lydia Miza said...

uik...ada satu lagi hidup itu indah?siyes sis tak tau.hahaha..

wahh tahap makcik2 ye?keh3..mestilah makcik.sis kan suka membebel..

haipp...dah2..gi study pat.

Orange Miss said...

Oho!!