Untitled

Assalamualaikum.. gambar ni di post.. maknanya aku dh balik dari Negeri Sembilan.. kenduri kawen akak membe aku sejak diploma.... seriusly first time gi umah dia, best kot... umah kampung... siang tu agak panas, biasa la iklim Malaysia.... dtg malam, kecut aku jadinya... mana tak, sejuk cm oversea... (mcm aku penah gi oversea je)... motor aku tak service tak apa pon, aku men jom je ngan dia... sampai tak sampai belakang kira, janji kena kota.. 
compare ngan kampung aku tak la happening mcm kampung dia, rumah dekat2 kot, kampung aku perghh jauh2 rumah rumah jiran... time kenduri tu aku tekejut gak, sebab lauk pauk dia macam biasa aku makan... ayam masak merah, daging rendang, acar buah, sayur masak mamak... ayooo !! utara meyh... hahaha macam kenuri kt Perak plak... tq membe gue tu buat gue rasa bagai di kampung sendiri...:)
yang paling best is, depa dapat sejambak flower dr YB MB... huhu gila tekejut aku, gempak sebenanya family dia ni... k ni aku tinggalkan gambar skit utk kenangan bersama... 






Jutaan Terima Kasih Buat Mr. A and Family sebab ajak kami, jaga makan minum kami and comfort day there...

No comments: